Händelserik torsdag

Ja, torsdagen blev mer händelserik än vad jag räknat med. Jag hade ju tänkt att bara sitta inne och göra ingenting resten av dagen. Men som vanligt så funkar det inte. Sånt funkar aldrig för mig. Efter bara nån kvart så blir jag jätte uttråkad och måste göra något! =)

Först och främst blev det iaf sjukhusbesök kl 15.15. Igen.. Var ju där imorse också men denna gång i annat syfte. handlade inte om nåt negativt iaf =) Efter det åkte jag och mamsen till stugan och hälsade på pappsen :P Han lever typ därnere nu för tiden. Stugorna är ju fortfarande inte helt klara så han är där och bygger jämt.
Köpte med oss några nybakta bullar från ejes och överraskade honom med =)


Nellie va såklart med och fikade bulle hon med =)


stugorna blir iaf riktigt mysiga :P snart helt färdigt iaf.


Sen blev det hem och handla. Jag hade lovat att göra maten idag så tacos blev det :P självklart.
Sen blev det då hem och laga mat. Kusin Rikard var istan så han kom förbi en sväng. Så då fick jag en hjälpreda till tacosen :P
Riktigt trevligt att träffa honom igen å snacka lite. det va längesen. Eller tja.. vi sågs ju på statt i lördags men jag var väl kanske inte vid mina sinnens fulla bruk vid det tillfället =P Så himla kul att han har flyttat till Kd.När han bodde i gbg så blev det ju inte att man träffades så mycket.. men nu så.. =)



denna filur var alltså här och hälsade på =) trevligt trevligt

Resten av kvällen blir det väl iaf att ta det lugnt. Har inte käkat än, väntar på att pappa ska komma hem nån gång i världshistorien.. Funderar också på om det finns nåt bra på tv ikväll? inte som vanligt antar jag. Kanske ska ladda ner nåt. Frågan är bara vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0