hata söndagar.

ja hatar söndagar. ångest - dagen.. varför åkte jag inte och jobbade igår för?usch..

Gårdagen var iaf riktigt kul. Blev upphämtad av a-s runt 8 och så åkte vi till maxi där vi mötte upp Anki, Emma och Malin för att inhandla lite groggvirke. Sen blev det hem till Frida. Dit kom också Liza och sophie. Förfest där alltså och sen blev det statt. och äntligen fick man köra " du och jag och shottarna" med malin igen! ;D





självklart så kräkregnade det när man skulle hem. Skitkul... och det blev ännu mer skitkul när man kom på att man inte hade nån cykel. Att man med andra ord skulle GÅ hem i ösregnet. Och jag bor ju inte sådär skit nära stan om man säger så. Alternativet att gå hem var alltså något jag verkligen inte kände för. Så jag fick slagga hos maggan istället. =) låg i soffan å tjötade å tjötade :P somnade väl inte förrän runt halv 6 eller nåt kan jag tänka mig :P

En trevlig och kul kväll var det!iaf. sen finns det ju vissa idioter också men det behöver kanske inte nämnas.. kanske inte ens ägnas en tanke..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0