Hemma igen

Ja då var jag äntligen hemma. Har vart å jobbat. Inte kul inte kul =( Att städa i 2,5 h en söndag när man dessutom är bakis som fan är ingen höjdare alltså, Men nu har jag det gjort iaf. Skönt att slippa tänka på det =)

Nu har jag precis käkat lite fil med äcklig musli ( hade inget annat som jag orkade göra ) och nu ska jag bara smälta maten lite och sen  vid 5 är det dags för spinning igen. Har längtat hela dan ju =) Är alltid så himla skönt efterråt. Sen ikväll tänkte jag inte göra nåt speciellt. Kanske städa ute hos mig. Det ser fördjävligt ut. Man ser knappt golvet för alla kläder som ligger utspridda.  och idag börjar parlamentet också ju. Inte att förglömma! det måste ses!



Kommentarer
Postat av: Louise

Du, det är faktiskt inte roligt. Vet du hur deprimerad jag var igår kväll eller? ;) det var hemskt att sitta där hemma nnär man visste att ni säkert hade det skitroligt!

2008-09-28 @ 16:33:03
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0