Höstkallt!

Ja fyfan va kallt det ska vara! :( usch. sitter just nu med en stor kopp te och en yllefilt och försöker värma upp min nerkylda kropp. Kom nyss hem från stugan. Jag och mamma tog oss en tur ner för att se hur det gick för pappsen. Farmor och farfar var där också så såklart fick man lite av farmlrs mumisga rulltårta.=) kan va riktigt bra med farmorar ibland ;P

Dock hände också nåt hemskt. Jag gillar inte min hund för tillfället!=( Farmor kom in förut och berättade att hon hade hört en massa pip och ljud från några buskar, och det visade sig att Nellie hade bitit ihjäl en liten harunge!! fyfaan! De va ju bara en liten bebis ju! och stackars harmamman :( usch.. dumma hund. Hon har aldrig haft ihjäl nåt å nu har hon minsann gått å blivit barnamördare. USCH!


Ja det kunde man ju inte tro. en mördare har du blivit. usch


Annars har det för övrigt vart en bra dag. Bara två lektioner, för den sista blev inte av. istället var vi på folkets hus och kollade på " debattboxning" . Det var väl inget vidare värst kan jag ju säga. Dogge doggelito var där som dommare. GUDARS va ballt! nä men det va väl det som drog dit folk kan jag tro. ;P ganska slapp dag iaf med andra ord så man ska väl inte klaga :P NU väntar jag på mat och sen blir det nog ett varmt bad! det behövs!

tre snygga aschlen påväg te folkets hus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0