Hungrig!

GE MIG MAT! och en ny dator tack! eller nej förresten. ETT FUNGERANDE JÄVLA BREDBAND! vad är det för månad? jo. September! jag köpte bredbandet i juli och skiten funkar fortfarande inte. för det första så kan jag ju börja med att gnälla på tele2. köp ALDRIG bredband från dom! och för det andra kan jag ju gnälla på min jävla bror!! Puckot har ju slarvat bort alla viktiga papper som man måste ha för att kunna returnera skiten. OCH han är utomlands i 3 veckor så jag måste vänta på att han ska komma hem innan han ens kan börja leta! grr.

liite irriterad för tillfället men det känns ju faktiskt rejält surt när man har en fullt fungerande dator men inte kan använda den. eller jo jag kan ju använda den, men vad ska jag göra utan internet på den? spela harpan? yippiiie! Nej.. snart kommer mongot hem igen å då slår ja fan ihjäl han om han inte hittar grejjorna! då får han betala 180 spänn i månaden åt mig i 2 år framöver då.


KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0