Ingen bra dag

Ja Fredag är det idag. jag som brukar vara på högvarv på fredagar... men inte idag. Idag känner jag bara för att gräva ner mig. Började med att jag ställde klockan fel i morse, så första lektionen missades. Sen efter skolan upptäckte jag att jag tydligen hade tappat min cykelnyckel. den satt inte på nyckelknippan. så jag fick GÅ hem.plus att den cykelnyckeln var den enda jag hade eftersom extranyckeln är sönder. Så då måste vi knipsa upp låset. yes..  och skitväder är det också.  Höstångesten börjar komma tillbaka känner jag. panik panik panik.

jag har inget inplanerat för kvällen heller. En del av mig tycker det är skönt men jag börjar redan få uttråkade känslor.



orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0