Knaus

sitter på knaus för tillfället. meningen med att jag är här är ju att jag ska städa. men startsträckan är rätt lång idag märker jag. satte mig vid chefens dator och bloggade lite istället ;P Fast det gör nog inget. han e ju trotts allt min morbror. höhö. nej fyfan va meningslös jag är nu känner jag. borde ta tag i det här nu och sätta igång. Har sjuklig huvudvärk också. och jag känner mig ännu sjukare idag än vad jag gjort tidigare. kanske har feber tillochmed :S usch.

Och imorn är det måndag igen då. fan va helgen går fort alltså! fast det gör
 ju faktiskt veckorna med. och det är väl tur det! ska prova studentmössor imorn!
 veckans höjdpunkt haha :P redan i september får man lite smak av att det faktiskt
inte är så långt kvar tills det är slut! Hans sa i fredags att nu har
 vi faktiskt avverkat mer än en tiondel av läsåret!
 :O ojojoj. hoppas det fortsätter gå såhär snabbt !
 längtar som bara den!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woh, student! :D

2008-09-14 @ 19:26:37
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0