Lång dag

Kom precis hem faktiskt. Åkte halv nio imorse och kom hem halv nio på kvällen. lång dag med andra ord. Men trevlig =) Direkt efter skolan åkte jag hem till Emma där det bakades ( som vanligt ;P) Brownies blev det! Fast dom blev inte sådär kletigt goda som vi hade tänkt oss.. men men :P
Emmas pappa är ju i norge så han hade stängt av värmen så det var lite småkyligt där inne. 16 grader med andra ord .. haha så vi kokade oss lite te och satte oss senmed filtar och nybakade brownies i soffan å gluttade lite tv å myste =) trevligt.



Sen var det dags för mig att åka och städa. Åter igen. Men gick fort den här gången.  Dock hände något  mindre trevligt. det var tydligen nåt fel på kranarna. så när jag skulle fylla skurhinken med vatten så sprutade det som fan och jag fick brunt snuskigt vatten i hela ansiktet, Trevligt. Min dag blev underbar med en gång. Men men. sista gången jag städade på det där stället idag så man får väl va glad för det :P

Provade studentmössor idag i skolan. Fan det är ju en hel värld av grejjer och tillbehör man ska välja. Hade en väldig ångest där ett tag för vilken storlek som jag skulle ha. men det blev nog bra tillslut. gick efter mottot; hellre för stort än för litet. så det är väl bara å hoppas på det bästa. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0