Ledig

Onsdag idag och jag är ledig! :D Sitter här med elin för tillfället. vet inte vad det blir att hitta på idag. vi får se.
Vaknade inte förrän kvart över tolv idag. jag brukar aldrig sova så länge! men men. det är ju skönt att sova ut ibland med =) fast ja lär väl inte kunna somna inatt men men..

Gårdagenm var riktigt trevlig. Först blev det ju spinning med Elin, Louise, As och Linnea. Och sen vid halv nio sågs vi utanför charlies, Jag, Malin, Emma, Johannes, As, Linnea och Louise. Vi beställde lite krubb å sen gick vi hem till emma å käkade, Gluttade på Vem kan slå filip och Fredrik, och sen tände vi i öppna spisen och satt där å myste resten av kvällen. Riktigt trevligt =) kom inte hem förräns typ halv två tror jag.



jävligt suddig bild på johannes och linnea


mys framför öppna brasan =) fattades bara varm oboy ;)


mys =)

Tack för en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0