LÖRDAG

morrsning! Blev ett sent inlägg idag. Har inte hunnit blogga något, har nämligen vart med päronen till stugan idag. Har varit ett sånt där litet änglabarn som har hjälpt till att jobba hela dagen minsann =) så duktig så. Målade fönster och dörrlister. blev riktigt fint faktiskt. Ingen kunde ha gjort det bättre :P


sol sol sol!!


blev något så grymt sugen på att bada. varför ska det vara så in i skatans kallt i vattnet?! :(


Nu sak jag väl snart ta och hoppa in i duschen. Tänkte också ta och be mamma kolla det där såret på ryggen, hur det ser ut. För om det ser förjävligt ut så kan jag inte ha typ 95% av det jag har i garderoben på mig ikväll. Då måste jag alltså ha något som täcker såret. Får kanske bli den där rosa klänningen igen då :(  Egentligen har jag verkligen inte råd att gå ut ikväll. Men nästa helg då blir det nog i varjefall ingen utgång för min del. nej det får vara nån måtta på slösandet =)

kan ju också tillägga det att gårdagen inte var nåt vidare värst.
Vi skulle ju ha åkt till gerd å elda i öppna spisen å dricka varm oboy å mysa men det blev istället att vi åkte hem till erik, där det var en massa folk. Var dock inte speciellt kul.. sen åkte vi till ankaret där det ärligt talat sög fjärt. hur dött som hellst ju! nej hade jag fått spola tillbaka så hade jag hellre vart hos Emma faktiskt. men men. vi får hoppas på att det blir kul ikväll istället! :P vilket jag absolut tror att det blir! man får göra det till det bästa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0