Lördag

blev ett ganska sent inlägg idag. Har inte hunnit blogga än. Först vid elva kollade jag på fotboll med maggan. Varnans - Villastan. Jag trodde faktiskt att villastan skulle vinna mendär hade jag fel. Vi kollade inte hela matchen men när vi åkte så stod det 4 -1 till varnans.


kristinehamns stolthet vet jag väl inte.. :P


Efter matchen övningskörde jag emd pappa en sväng. Tränade parkering. Gick rätt bra. Körde ju inte ihjäl nån iaf ;P Efter det blev det att åka till FAST och städa. Vilket verkligen behövdes. Skönt att ha det gjort. Bara knaus kvar men det tar jag imorn som vanligt :P

Har ju inte heller berättat om gårdagen. Riktigt trevligt =) blev upphämtad av elin runt halv tre då det bar av till Kd. Sprang runt över hela karlstad tycker jag =) men hittade en del fint =) Sen typ vid 6 kom brorsan också. och vi åkte ut till bergvik å kollade lite där också. Där blev det också salladsbuffé på nåt ställe jag inte vet vad det hette. Sen hade ju jag och elin först tänkt gå på krogen. Nöjesfabriken hade ju 18 igår så vi tänkte gå dit. Men ingen av oss orkade. Inte efter en hel dag på stan. Så vid kvart över 8 tog jag bussen hem mot krillehöla.



Vid universitetet hoppade fatemeh på så vi satt å snackade hela vägen hem. Va kul att träffa henne igen. va skit längesen vi pratade =) Väl framme i kristinehamn mötte jag Malin och Emma och vi traskade iväg till nån inflyttningsfest som Erik ville ha med oss på. Men efter att ha kikat in en kortis så bestämde vi oss för att gå igen. Blev nog lite kulturkrock på folk där ;) Istället tog vi en liten spontan insväng på china restaurangen. Vi hade ju inget för oss så vi gick in å beställde oss en varsin efterrätt haha. undrar vad dom tänkte.. men skit samma. det va ju gott iaf ;P




glass med chokladsås :P mmm.. inte speciellt nyttigt kanske men vafan man får la unna sig :P



två söta brudar :)

Nu blire snart släktfika. med farmor och gammelfarmor.
Och sen ska jag iaf ta mig ett varmt mysigt bad. ha både hår och ansiktsinpackning å bara ha det gött å rå om mig själv. sen ikväll blir det utgång med flickorna ! ska bli riktigt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0