Lördag idag då

Gårdagen var trevlig. Erik och elin kom och hämtade upp mig och sen åkte vi hem till dom, bakade pizza, käkade thai mix och rökte vattenpipa. Sen kom även simon dit. det va han som tipsade mig om glad låten haha :P
Var väl egentligen meningn att vi skulle kolla på film men så blev det aldrig. puffade vattenpipa och letade rolig musik hela kvällen istället. riktigt trevligt iaf =)


Elin maler kaffe på coop. det var kaffe överallt där ett tag !





Jag och elin har också börjat träna på poiningen nu. vi ska ju lära oss. kom till steg två igår. Så nu kan vi typ göra en butterfly haha. bara typ 30 lektioner kvar då. men sen... sen blir det eld å hela baletten minsann  ;P

Idag ska jag och Elin måla tavlor har vi bestämt. vi ska också bygga riktiga pois. eller hur man nu säger poi i plural (?)Och sen  Ikväll kommer Anders, Maria och Elin och Erik hit på kräftskiva. ska bli trevligt =)

Nu blir det dusch för min del :P tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0