Lördag

morning morning. Lördag idag =) som man har längtat :P ikväll ikväll.. ;)
regnar som vanligt. Men vad skulle man förvänta sig?
Gårdagen var riktigt trevlig. Blev fika och ett evigt massa pratande =)





kom inte därifrån förrens runt 10 halv 11 eller nåt (?) Sen var det ju planerat att man skulle åka hem men så blev det icke. Istället gick jag, Malin och Emma hem till malin. Och lagade mat :P haha kl 2 på natten satt vi alltså å käkade köttfärsås å spaggetti. Oss i ett nötskal det! men vi var ju så hungriga! :P satt alltså där ett bra tag också. å pratade om allt mellan himmel och jord. Fick verkligen minnen från sommarlovet när vi satt där alla tre typ varenda natt ;P tack tjejer för att ni finns! <3

Ikväll blir det som sagt partajj =) förfest hos frida med litte folk och sen blir det väl statt då =) det blir nog trevligt det :P
Just nu känner jag mig inte allt för fräsch. och fryser som bara den gör jag! blir nog att tappa upp ett varmt härligt bad, tända lite ljus å lyssna på lite skön musik =) det skulle inte sitta fel det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0