Måndag

Måndagen avklarad. den värsta dagen. fan va skönt =) Bara 3 dgr kvar den här veckan då eftersom vi är lediga på onsdag. Eller ja... egentligen är det ju PA dag men.. aa vi får väl se hur mycket det blir gjort. Maud den jäveln åker ju till Franska rivieran då så jag kommer ju bli helt själv då i såna fall.. Aja vi får se vad det blir gjort.

Dagen började ju inte på roligaste sätt heller. När klockan var 9 kom jag på att jag inte hade nån cykel. Den står ju hos Erik och Elin. Och svenskan började 20 över. Så ja.. det var väl inte mycket att göra. Har typ aldrig gått så fort ;P Powerwalk till tusen där! men jag hann iaf nästan. inte dåligt det inte.

Fint väder är det idag också. HÄRLIGT! Och nu är redovisningen avklarad också. Gick helt okej. skönt att få det gjort! Sen ikväll blir det nog att ta det lugnt. Ska städa på FAST iof. Men det går ju fort. Får se om det händer nåt mer. Bror och Elin är ju i stan så då vet man ju aldrig vad som kan hända.



känns nästan lite som sommar ute ju. ÄLSKA SOL! vill bara spola tillbaka till sommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0