Morning morning

sitter i skolan nu. har svenska. Ska söka fakta om författaren Pär Lagerkvist. Ska ha ett 5 min långt föredrag om snubben plus att jag sen ska lämna in ett PM om honom. Fan va kul. Fast det här med att jobba går ju inte sådär superbra kanske. Orkar verkligen inte. Tar och gör det här hemma nån gång sen.

Efter den här lektionen har jag bara 3 kvar och sen slutar jag. Går ju längsta dagen idag. Efter skolan ska jag först betala mina körlektioner och sen ska jag gå iväg till Håkanssons trafikskola och boka nya där. HAr bestämt mig från att byta från kristinehamns till Håkanssons nämligen. Får se om det är bättre. Många säger det nämligen.

Sen blir det spinningpass med Elin :P kl 5 redan så jag tog med mig kläder och sånt hit. Orkar inte åka hem emellan. Sen ikväll blire väl plugg. Måste börja skriva på hemtentan i psykologi. satan i gatan va kul det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0