onsdag

halva veckan har gått. Och imorn är vi lediga. GÖTT! har bara 2 lektioner kvar på hela veckan =) slutade 20 över 2 idag. då bar det av direkt hem till erik och elin :) dom är ju som sagt hemkomna nu efter sin resa. Dom verkar ha flängt runt en hel del! Venedig > split > Dubrovnic > Brighton > London. Och säkert några fler ställen också. Jag vill också ut och resa!! riktigt bruna var dom också dom små skitarna! :/
En liten present fick jag också! :) en klocka:P jättefin var den. och jag behövde faktiskt en. =) Tack Elin! :D




Sen kom moder jord och hämtade upp mig. blev handling och sen till charlies och köpa kycklingsallad :P mumma. Haha han som har stället vet liksom vad jag ska ha jämt. " En kycklingsallade med rhode island sås?" " jepp"  ;P


mumma!

Resten av kvällen blir väl inte så händelserik. men det kan va skönt det med ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0