Shoppiiiing!

Jajjemensan, efter sista lektionen blev det snabbt att cykla hem och sedan åka med mamsen till karstad. Är alltid bäst när man är och shoppar med någon förälder för då kan man alltid tigga till sig nåt extra ;P

Var på jakt efter en höstjacka. Men jag hittade verkligen inte en enda som jag kände att jag ville ha. Letade typ överallt. Så hem fick det alltså inte följa med någon jacka. Köpte istället för jackan en riktigt tjock och mysig tröjja. Tänkte att jag kan ju ha den sålänge så kan jag köpa en mer vinterjacka typ nästa månad eller nåt.

Hittade en hel del annat snyggt också! Det typiska var ju bara att jag inte hade så mycket pengar. Hade jag haft mer pengar skulle det ha blivit proppfullt med kassar i bilen hem ;P men men. Ganska mycket fint och till ett bra pris hittades iaf :P :


trekvarts ärmad top från Ginatricot.



kjol från H&M



Tunika från Ginatricot



sjal från H&M



Kofta från Ginatricot



skor från stadium :P

Hittade en del =) tur bara att mamma sponsrade en hel del ;P så utsvulten som min stackars plånbok är :S

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh Vad fint allting var! Speciellt sjalen!

Jag vill också shoppa! :)

2008-09-11 @ 08:52:20
URL: http://www.loaa.blogg.se!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0