sjuk?

Håller jag på att bli sjuk eller vad är det som händer? Har kännt mig helt skum hela dagen. Liksom som att jag har vart jättebakis men saken är ju den att jag drack ju inte en droppe alkohol igår. Och jag har ju ändå sovit ganska många timmar inatt. Ändå har jag haft superont i huvet hela dagen och varit helt SJUKT trött! Frusit har jag ju också gjort, som jag skrev tidigare. Gick ut till min lilla stuga förut och drog ner rullgardinen å la mig för att vila lite. Och vipps så hade man sovit 4 timmar! vaknade av att mamma ringde. jag brukar ALDRIG sova på dagen. och inte så jäkla länge.
Känner mig iaf lite mer utvilad nu. Vilket är en jäkla tur. annars fattar jag inte hur jag hade orkat att gå ut ikväll. Men men.. slut gnällt om den saken. det får väl bli att köpa sig en redbull sen så är man fit for fight igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0