sol, kalas och städning

Blev ett evigt bakande idag. Två sorters muffinsar blev det. Hallonmuffins med hackad vit choklad och Chokladmuffins med mars och baileys. =) riktigt goda blev dom så det var uppskattat =P


det blev ett par stycken :P inte så snygga kanske, men det är ju insidan som räknas ;P

Så mycket mer än bakning har det väl inte hunnits med idag. Har vart å städat på knaus som alltid på söndagar. Och sen var Elin och Erik här och åt middag. Antingen är jag där eller så är dom här :P
Har ju vart sjukt fint väder idag också. har ju kännts som sommar nästan! Hoppas verkligen att det håller i sig.

Måndag imorn då. Ny vecka.. inte kul..Men den går väl förhoppningsvis lika fort som dom andra veckorna har gått.
Har redovisning imorn också. I staden och framtiden.. Särskilt förberedda är vi ju inte , men det är väl bara att babbla på, så ordar det sig nog.
Spinning blir det imorn också äntligen!! har inte tränat på två veckor nu eftersom jag har vart så förkyld! Men nu är det dags igen. ÄNTLIGEN. Har kännt mig hur fettig som hellst på sistone. Blir alltid sån när jag inte rör på mig ordentligt, Så det ska bli skönt att köra igång igen. det behövs!

Tänkte förut att jag skulle gå å lägga mig tidigt idag. men som vanligt så lyckas jag inte med den saken. jaja.. Vi får väl se om jag masar mig iväg snart. troligen inte men ändå.

natt




Kommentarer
Postat av: Emelie

Snälla Anna, kan inte du ge mig en kaka? Haha. Jag blev sugen nu ju.

2008-09-22 @ 22:07:05
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0