Söndag

godmorgon. seg idag kan jag lova. blir nog att dricka några koppar kaffe sen! måste vakna till. Har nämligen ett fullspäckat schema framför mig idag. Städning på knaus, städning på Praktikertjänst och städning på FAST. Jävel va kul det ska bli!!Men jag får väl skylla mig själv.

Gårdagen var trevlig =) riktigt kul förfest hos Alina. Var en jädra massa folk där :P Försökte lära mig " turk dansen" men det går verkligen inte. Sara äger fortfarande ! =) Sen blev det statt dåra,. vilket faktiskt blev lite av en besvikelse. var väldigt lite folk och aa.. det va lite segt liksom. Plus att Dj:en var kass! :S Blev att gå hem ganska tidigt. Vilket jag just då inte tyckte var så kul men nu på efterhand så var det faktiskt skönt att komma hem lite tidigare för en gångs skull.. Och nästa helg blir det utgång på allvar igen =) Jag hade ju bestämt för att inte gå ut då men aa. det gick ju inte så bra :P

Nu ska jag ta å göra mig lite kaffe. Okej jag hatar kaffe men jag måste! sen ska jag traska iväg till knaus. Måste ju gå eftersom min cykel står hos alina. blöö... kan ju också tilläga att det är skit väder idag som vanligt. Grått som betong på himlen. Men man ska väl inte förvänta sig så mycket mer...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0