sooooooova

jaa. nu ska jag strax gå och borsta tänderna och sen gå å lägga mig.  E sjukt trött ju. Imorn är det skola igen då :( Fyfan. Vill inte. Plus att det är den värsta dagen lektionsmässigt. Fast det är ju skönt att ha den gjord sen.

Var som sagt på spinning förut. och asså de va stört va törstig jag var hela tiden. Fick springa ut mitt i passet och fylla på vattenflaskan igen!  Jag som trodde att jag hade lyckats släcka den där törsten som jag hade imorse. Men uppenbarligen inte. Men skönt med ett spinningpass var det iaf =) Det är ju alltid lika skönt efterråt. Man blir så himla pigg i huvet liksom. Man vaknar till :P  Nytt pass blir det imorn, och på tisdag också =)

När jag hade vart på spinningen åkte jag förbi Lina en sväng. skulle hämta min kvarglömda tröja och den lilla slurken vodka som jag och emma hade kvar. Och jag säger det... Slurk var verkligen rätta ordet. Knappt nåt kvar ju! :S Vi får nog ta och lugna ner oss lite nu, emma =)  Fick också se bilderna från gårdagen som vi hade tagit med jennys kamera. och faan va kul det va :P riktigt störda bilder ;P Lina skulle skicka dom nån dag här så då får jag lägga ut några riktiga pärlor ;P haha

Men nu måste jag sova! natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0