Sova

Satt nyss å kollade på ett program som handlade om sömn. Va riktigt skumt det där ju. Jag ska verkligen setill att skärpa mig med min sömn framöver iaf. Det var en massa saker som hände om man inte sov bra. Immunförsvaret försämrades, Man löpte större risk för bröstcancer, den intellektuella delen av hjärnan försämrades, med andra ord man blir dummare om man sover dåligt.  Och en sak till. Man blir fetare! Ja kan ni tänka er? inte trodde jag det inte. Det var iaf så att om man sover för lite så får man sedan ett större sug efter snabba kolhydrater. Man äter alltså onyttigare och mer om man sover dåligt. shit pommes.. det kunde man då aldrig tro. Så nu ska jag gå å nanna kudde!




jaa.. så kan man ju också sova..


 night night.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0