Spinning och tacowrap

Ja då var den här dagen också slut. Har hunnit med en hel del. Körde första lektionen på håkanssons förut. Gick riktigt bra och gustav som jag körde med va skit bra ju. Nästa lektion blir på måndag.

Efter körlektionen hörde Elin av sig och det blev att bege sig hem till henne. Vad gjorde vi där? puckade oss och kollade på modesidor på nätet ;P som vanligt typ :P och drack kaffe. Jag har fan börjat gilla kaffe nu ju. Jag har inte ens socker i det längre. Förut hade jag tre bitar i jämt.


fan va snygga vi är . jag ser verkligen ut som en hamster här. Fan va snyggt!



Sen blev det hem och byta om sen på spinningpass. Där var också såklart Elin :P och Louise och Anna Sofia också. Sjukt jobbigt idag. Svettades som aldrig förr. Men skönt efterråt.

Efter spinningen blev det först coop med Elin och sen hem till henne och Erik där vi gjorde tacowraps. Mummigt värre =) Lämnade sen cykeln där och fick skjuss av erik hem. Orkade verkligen inte cykla.

Nu ska jag snart krypa till kojs. Dock inte där ute inatt. Jag stannar inne. Inte för att jag tror att den där personen som försökte bryta sig in inatt är så puckad att den gör samma sak. Men ändå.. sover inne inatt så får jag väl flytta ut imorn eller nåt =)

Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0