sunshine!

ja tro det eller ej men SOLEN SKINER! och det är faktiskt ganska varmt tillochmed! helt otroligt!! :D Nu är Anna glad igen =)

Slutade kvart över 2 idag, då var det bråttom hem för att gå ut med hunden. Blev väl inte sådär sjukt glad när man möttes av en härlig spya på mattan i hallen. Tack Nellie. Potatis hade hon käkat iaf. Å gräs.. bara för att poängtera det... Iaf.. det var bara att torka upp å sen ut på promenad. Och nu satte jag mig här för att leta lite recept. Emma och Louise kommer nämligen hit sen och jag lovade att baka nåt. Vad ska det bli då? Rabarber- eller äpplepaj? eller muffins i någon av dessa två former? Lutar åt äppelpaj faktiskt.  Sjukt stora problem jag har. :P


paj eller muffins?

För övrigt har mitt halsont gått ner lite. Var ju i upplösningstillstånd imorse! Vill verkligen inte bli sjuk! Och jag hade ju längtat till spinningen idag. :( usch. Men fick några super-halstabletter av a-s förut, riktigt bra va dom. halsen typ domnade bort :P Starka grejjer ska de va! ;P Hoppas bara nu att jag inte blir mer sjuk! :S

Kommentarer
Postat av: miriam

oh nu blev jag sugen på paj!! mums

2008-09-09 @ 17:57:45
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0