Tjing

morsning korsning! Eller kan man säga så när det inte är morgon? äh.. jaja. tänkte bara meddela det att jag för tillfället befinner mig hos elin. som vanligt ;) Har blivit som en liten familjemedlem här ju.
Slutade tio i elva idag men såklart kom jag inte från skolan förrän typ halv två. Men jag hade ju inget bättre för mig. skulle jag åka hem och sitta och glo framför dumburken istället? nejtack. satte mig istället med johannes och maggan å gerd å lite annat tjafs å babblade tills deras lektion började, Då blev jag själv.. så då åkte jag hit istället då.

Vi ska snart ta och masa oss ner till den stora staden. Jag fick ju lön idag så jag måste bränna lite cash såklart. En ögonfransböjare bland annat och ett par leggins. Åker troligtvis till kd nån dag framöver och handlar det som verkligen behövs, nämligen ett par dojjor!

MEn nu ska jag fläta elin å sen ska vi burna.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0