tjong

visst har jag sjukligt bra fantasi vad gäller rubriker?  jajjemensan.
Är hos Elin nu igen då. Det blidde en riktig långrunda på stan. Köpte en hel del grejjor faktiskt. vad det blev och bilder på dessa ting dimper troligtvis in senare. Nu står elin inne på toaletten å sjunger för full hals. Nu blev hon sur för att jag inte sjöng med. ojoj. hon har det inte lätt nej. Om hon bara kunde skynda sig lite den seg snigeln. Ska iväg på spinning snart. Javet.. egentligen är det ridning jag ska på men jag käner verkligen inte för det. vet inte varför men jag ville verkligen verkligen inte dit idag av nån konstig anledning. Men istället för att sitta hemma då och dega mig å feta till mig så bär det istället av på ett spinningpass. Ska bli skönt att få rensa hjärnan lite,

Ikväll blir det att åka till johannes. Våran klass skulle baka fika till våra små ettor och bjuda dom på imorn så vi bestämde att vi skulle ses ett gäng å ha bakardag. Platsen blev då alltså hos Johannes. Av den anledningen att hans päron är på kreta. WOHO röjj party! ;)

men nu ska vi kila! muchi muchi! ( hej på japanska för den som inte vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0