Torsdag

Ja då var snart även denna dag slut då. började ju emd promenad. Elin kom hit och vi gick riktigt länge. Sen gled vi in på bildarkivet också. fast där fanns det inte mycket vettigt. vet inte hur det ska gå med det där arbetet alltså. aja. skit samma. det får bli som det blir.


Elin hittade en lurvig larv som hon tog upp och skulle klappa. (?)


hon slängde honom i vattnet, men se det gick jag inte med på. så det blev "Projekt rädda larven!" och jag lyckades ju :P


höstbilden skulle tagas också enligt elin. ser ut som blääjj men men..


Sen vid två kom mormor och hämta upp mig, då blev det att åka ut till stugan. Klippa gräs och plocka in möbler å annat töligt. men jag fick allt " en litten slant som tack" så det var det värt :)

Väl hemkommen till storstan igen blev det iväg till stallet med Linnea och Sophie. Ingen kul lektion dock :/ det gick ju bra och så men det är instruktören jag inte gillar, inte Linnea heller.. så funderar på å byta. Jag vill ju som sagt ha Ann - Louise igen! hon är ju bäst!.

Nu är Erik och Elin här. Skönt att ha dom flängandes här igen =) var ju så tomt när dom var borta. Men nu är det som det ska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0