Tråkigt!

ja då var man här igen. Har suttit framför den här burken ett bra tag nu och jag kan bara säga det att jag är sjukt uttråkad nu! Detta kommer alltså inte bli nåt intressant inlägg, förvarnar er bara för det! Sitter bara här och tycker lite allmänt synd om mig själv för att jag är så jävla förkyld och för att jag har så tråkigt. Alltså seriöst nåt har hänt mig, är helt överraktiv. Har stört mycket energi just nu! känner bara för att ge mig ut och springa ! Skulle banne mig kunna springa hur långt som hellst. Men självklart så kan jag ju inte göra det eftersom min hals mördar mig isf.

Istället sitter jag här och lyssnar på en massa musik.
så som tillexempel calibria 2006. Vilket gör en sjukt danssugen :P haha har så mycket energi just nu. skulle nästan kunna ställa mig upp här å hoppa runt till musiken! Är allmänt glad nu också. vilket är jävligt bra iof men lite konstigt eftersom jag inte har nåt speciellt att vara sådär dret glad för ;P Måste ha legat nåt i den där bullen från ejes alltså ;P

Skriver väldigt mycket just nu känner jag. Borde kanske sluta nu. Fast dom flesta har väl redan fattat vilket meningslöst inlägg detta skulle bli så många har nog slutat läsa nu redan ;P Kanske borde leta upp lite ny bra musik? om jag orkar. Är det nån bra film på tv tro? har för mig att det var nåt idag.. hmm.. måste kolla upp det där.

Imorn är det fredag också ju! :O helt stört vad snabbt veckorna går! fattar knappt att det är ny veckla förrän det är fredag ju!har bara två lektioner imorn =) inga fel det inte!  slutar 12 imorn med andra ord :P höhö.

nej usch nu måste jag verkligen sluta skriva. ska gå å snyta mig. bara så alla vet.. är nog planetens snorigaste människa idag. fyfan. nässprays missbrukare JA.


tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0