Trött!

sjukt trött..Jag sov ju bara ca 1,5 h inatt! Hatar såna nätter! gick och la mig runt tolv och sen låg jag bara och stirrade i typ 5 h. kunde vrkligen inte sova! hade väl grymt mycket att grubbla på uppenbarligen.  Men inatt blir det nog inte så iaf. Så trött som jag är nu så kommer jag säkert somna innan jag lagt huvet på kudden.

För att tillägga något intressant till detta inlägg så ska jag berätta hur intressant intressanta annas kväll har varit. Det har den faktiskt. Först blev det ju staden med Elin. Köpte en hel del; En kofta, Ett par leggins, En Bh, 3 par trosor, en ögonfransböjare och en rouge borste. Som sagt så är jag jävligt trött så bilder får ni klara er utan.

Efter staden blev det spinningpass på galaxen. Elin tvingade med mig. Ville inte först men hon lyckades övertala mig, vilket var bra. Jag ångrar inte att jag gick. Märker verkligen så väl att jag mår så himla mycket bättre av att röra mig regelbundet. Blir mycket piggare och mycket gladare. Och alla problem som bolmar upp i huvet på mig blir liksom mindre på nåt vis. =)

Efter spinningen blev det hem och duscha sen bar det av till Johannes. Hade ju som sagt Bakardag. Dit kom även Emma, Louise och As. Riktigt trevligt hade vi det iaf =) bakade två sorters muffins. Hallon och vit choklad, och hallon och blåbär. Riktigt goda. Jag erkänner att vi smakade. men det var vi värda =) Trevlig kväll iaf:P


bagarna snygg.


Imorn är det då fredag och då ska dom två sista lektionerna uthärdas. Psykologi (?) och pedagogiskt ledarskap. Sjukt tråkiga bådatvå men man får väl leva på att det är fredag. Och på lördag blir det ju utgång igen =) Ska också ta en svängom till Kd med Elin imorgon. Ska kika lite kläder =) jag har ju redan köpt en hel del men det jag behöver nu är en vinterjacka och en väska. en klänning också kanske =) vi får se vad som hittas!

Köpte en till grejj idag också. ett litet impulsköp sådär. På maxi faktiskt =) Tog en svängom dit förut när vi var hos johannes. Och då hittade jag dom här jättefina =) Bara 199 kr. och att dom e köpta på maxi spelar la ingen roll. dom e ju snygga. Jag är inte så pjoskig med sånt där med märken jag =)



:)

nej nu ska jag fan sova. nanne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0