utgång

sitter här nu och väntar på att nagellacket ska torka. Måste se rätt kul ut när jag sitter och skriver på tangentbordet med världens spretigaste fingrar. men jag FÅR verkligen inte kleta ut det nu. jag brukar alltid lyckas med det nämligen. I övrigt är jag helt klar för en helkväll på krogen =) Tog den rosa klänningen som jag köpte igår. Sitter tajt som fan, känner mig som en korv typ. Men den töjer sig nog snart ;)

Halv 8 ska jag möta maggan å gerd vid coop för att inhandla lite groggvirke. Sen bär det av till Lina. Där är också Liza, A-s, Linnea och Louise.. och kanske nån mer? ska blir skit kul iaf =P

o jävel va klockan va mycke! Hopas alla får en trevlig lördagkväll. det ska fanimejj jag ha iaf ! =D
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0