Vill ha sommar!!!!

FAN va jag hatar det där jäävla regnet! vafan har solen försvunnit för alltid eller? har ju regnat nästan varenda dag nu i flera veckor. gaah. jag hatart! snart rånar jag en bank å drar till caribien! Står inte ut med detta längre till. Var ju nära till upplösningstillstånd imorse när jag tittade ut och såg att det återigen regnade! :(


vill ha tillbaka sommarn. spola tillbaka..


Kom för övrigt hem från skolan ganska nyss. skönt att ha den värsta dagen avklarad. Å nu bara 4 dgr til helg! kommer hålla på å räkna ner såhär hela detta år känner jag. är verkligen stört skoltrött just nu. det GÅR inte att koncentrera sig på lektionerna. Vill bara bort från den här hålan! :( och livet blir ju som sagt inte roligare av att detta jävla regn!

Funderar på att ta mig ett bad. Sen ska jag ner till stan och jobba. kul.. men man får tänka på pengarna. resten av kvällen är inget inplanerat.vi får väl se. Kanske skulle ta och börja med PA:t? men aa. jag känner ju mig själv, så det kommer garanterat inte bli gjort. Men men. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0