Yo bro

Lediga dagen snar slut då. attsingens.. Fast då kommer man ju närmare helgen iof =) Eller ja.. ledig och ledig var jag ju inte direkt. Projektarbetsdag. Men det blev ju inte så jättemycke gjort eftersom mödan pödan är på rivieran nu. Undrar vad hon gör... sitter säkert på nån mysig restaurang och avnjuter en skiit god såndär efterrätt med glass, banan och såna där färgglada palmer i... Fyfan va jag vill utomlands..


hoppas att du käkar och solar riktigt ordentligt nu där nere! saknar dig gumma <3 du får käka glass åt mig också!


Har precis kollat på det första avsnittet av
" Oskyldigt dömd" Med Mikael persbrandt. Fan va bra han är asså. Älskarn!. fast han är ju såklart bäst som Gunvald Larsson. Ingen slår Gunvald :)



han e hård... jajjmenn..


Annars idag har jag vart med Elinpelin. Trevligt värre. Kan ju också meddela att det va jäkligt smart att jag va på spinning igår. Har vart onyttig som en liten amöba idag. Först Fikade jag och elin här. Kaffe med glass i opch choklad. Sen fikade vi Muffinsar hos henne. Å sen kom erik hem å då blev det fika igen. Usch usch. Tur att det är ridning imorn. Å spinning på fredag =)


Sen Tog jag å broder mord å ölin en tur ner till The big city. Hittade en skit fin kofta som säkerligen ska inhandlas imorgon. Måste också hitta ett par nya " fest skor". Sen plingade kära kusin rikard och meddelade att han var i staden som alltid sover. Så vi gick hem till mina låtsas päron igen dit sedan då kusinen kom. Var trevligt. Satt å snackade en hel del, gick å shoppade på maski och sen blev det käka krubb. Stekt fläsk och tortelini med spenat. Härlig blandning ;P

maski maski maski..


elin ville inte va med :(


Sen blev det deg i soffan och sen skulle Elin städa. Hon ville tvinga med mig men nejminsann där blev hon besviken. Jag skulle fasiken hem å glutta tv med mina härliga päron jag. Och jaa serien var bra. Men inte den bästa. Det är ju fortfarande House som rular!

Sitter just nu och lyssnar på Timo Räisinään (stavning?) Och blir ju så sjukt danssugen av den! det enda jag tänker på när jag hör den är Emmas 18 års fest. sjukt kul! ser Emma framför mig när vi dansar som fan. ser bara henne och hela resten av världen bara snurrar och snurrar. så kul! =) Längtar sjukt till halloween. hoppas verkligen att festen då blir av!


det bästa minnet man hade från emmas fest var ju absolut du PT. Härlig grabb.. !


Kommentarer
Postat av: Leffe-tuff

haha stop skitar tommy!

2008-09-26 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0