Amore <3

Tisdag idag. snart iaf lite närmare helgen. Dagen startade väl inget vidare. var sjukt trött imorse, och som vanligt kom jag inte upp ur sängen förräns det var så att jag fick stressa runt somen yr höna. Frukost var det bara att glömma, as usual nu för tiden. Men jag har verkligen allvarliga problem med att komma upp på morgonen. ligger i någon slags vinterdvala tror jag, funderar på att gå till någon hälsobputik någon dag framöver och höra med dom om dom har något man kan stoppa i sig för att väåcka upp jnopp ocgh kropp. har hört att rosenrot tydligen är väldigt bra.

saknade min älskling något sjukt idag när jag var i skolan. det gör jag ju jämt iof. skulle vilja va med han jämt jämt jämt. Men så jag bestämde mig för att ge honom en liten present. Han fick en ask med choklad hjärtan och ett kort. så kan han smaska på dom när jag är i skolan. så får han tänka på mig;)


usch va ja älskar dig min Anton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0