Grattis mamma

var längesen jag skrev nu. har inte hunnit. ligger i sängen just nu. ska snart gå och fixa till mig lite och sen åka iväg och hämta upp louise, madde och linnea. ska ner till coop där vi ska möta upp maggan och emma. ska inhandla lite inför kvällen då det blir tjejkväll :) ska bli så mysigt. det var så längesen nu. Mor min fyller år idag också, spå det har blivit fikande hela dagen. med farmor, farfar, gammelfarmor, mormor, erik, elin, johan karin och lilla bella :) Har käkat alldeles för mycket nu känner jag. fika e inte bra alltså. å det känns ju inte bättre när man vet att man ska ha tjejkväll sen. då brukar det ju bli endel ätande ;) Men men. nu måsta jag börna




titta vad söt hon är! jag vill också ha en bäbi! fast bara när dom är snälla ;)


elin pelin å bella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0