Måndag

Ja då var det måndag igen. Vardagen börjar på nytt. kul.. Det blev ännu roligare när man vaknade upp i morse och upptäckte att marken var täckt av snö! "Fan" ja vill inte ha snö mer. Blött,kallt och slaskigt. Nej nu vill jag ha vår. Lite tidigt att tänka så redan i januari kanske men ja längtar verkligen något sjukt till våren. Bara solen gör ju att man blir så himla mycket piggare.

Morgonen fortsatte inte på bästa sätt. gick upp kvart i 9. börjar 20 över. stressade som en tok. som tur var fick jag åka med pappa ner till stan. och hör och häpna jag han till skolan innan klockan slagit tjugo över. Där sitter då Emma, malin, louise och linnea och kommer med den roliga nyheten att lektionen är inställd! " F.U.C.K"  jag hade alltså inte behövt stressa alls.

Nu sitter jag på pappas jobb. Har håltimme mellan 10 i 12 till kvart i 3. Har skriovit på min redovisning till staden och framtiden. Tänkte också att jag skulle börja skriva på min inlämningsuppgigft som ska vara klar imorn. Jag har inte skrivit ett ord. Uppgiften går ut på att man ska skriva och analysera en nyhetshändelse. Och det ska vara taget från flera källor. jag hittar fan ingenting. kommer få sitta tills långt in inatt och skriva. blä säger jag bara.

Nu ska jag bara vänta på att pappa ska komma hit så jag kan få min lön. sen ska jag traska till skolan för att ha min sista lektion. Efter det ska jag ner på stan en sväng och ta en fika med maggan och emma. och louise kanske också  :) det blir nog bra det. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0