nej uchsi muchi

nej nu jävlar skja ja fan sluta tänka. det är fan också ett av mina nyårslöftenm. !
jag kör en emma och bloggar nu en svöäng på lördagskvällen. kommer kanske ångra mig sen. men äääääääääsch!
Kvällen va iaf kul, förfest hos alina och sen till mastis. yes box det va så trevligt såå.

Nu ligger jag i m,in säng. tack gode gud så fick jag skjuss av sophies bror hem. annars hade jag fått gå hem och det va ju inte otroligt lockande. åh nej. ligger här och tänker för mycket som sagt. yes.. as usual. stavas det så?  ääääääsch!
ligger här. planerar mitt liv.. fast det kommer ju inte bli som planerat det blir det ju aldrig. åh nej jag ska nog sluta planera över huvudtaget. jag vill flyta till göteborg iaf. det är ett som är säkert. om det nu så blir om 40 år så ska jag dit åh ja.

lyssnar på litte bra  musik också. Kapten röd!  BÄst! yes. reagge ska det va oh ja. förresten så fick jag mitt sjukaste möte någonsin idag med. det kan jag ju bara säga till Maggan så hon förstår. ooh ja skrev Maggan med stor bokstav. det trodde ni inte va! HÄH! det ni!' lite koll oh ja!  nej nu ska jag slänga in en litten glader låting så ni blir liter gladerliga!
sedär litte gó götteborska kom med också. två flugor i en smäll åh jävel åh ja! JA É LA GO






Kapten röd - Du e la go!

lär er reagge å kör påt för faen!

Kommentarer
Postat av: maggan

hahaha jävla mongo :P KARINA BEEEERG

2009-01-04 @ 12:46:29
URL: http://maggann.blogg.se/
Postat av: Maud

Låter som ni hade en trevlig kväll..

2009-01-04 @ 15:26:04
Postat av: Maud

Låter som ni hade en trevlig kväll..

2009-01-04 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0