sova?

Ja det kanske vore smart att krypa ner under täcket och snosa?
Men inte fan känner jag fört. jag borde, jag borde, jag borde. men jag känner mig själv. Jag kommer sitta här ett bra tag till. Varför egentligen? Den ständigt uppkommande frågan. Vad gör man framför datorn i alla dessa timmar jämt? Kollar samma sidor tusen ggr tills ögonen trillar ut? Ja ungefär så ja.  Lyssnar på musik gör man också. Och nu är jag inne på såndär dålig musik som man ur psykisk vinkel egentligen aldrig borde lyssna på. Inte om man är som jag, som påverkas sjukt mycket av all musik. Det var längesen jag la in någon glad låt nu på sistone. Borde kanske setill att fixa det. För mitt eget bästa;)

Sitter också och funderar lite djupt. Djupa tankar om livet och framtiden. Det gama vanliga. Man kommer ändå inte fram till nåt vettigt. Lika bra att ta dagen som den kommer och se vad som händer. I vilket fall försöka göra varje dag så bra som möjligt. Inte lätt alla gånger, men ett försök skadar aldrig,

Jag har också bestämt mig för att inhandla ett gymkort under morgondagen. Spinningpass imorgon kl halv fem. Det ska faktiskt bli riktigt skönt. Ska försöka få med Louise också. En annan förhoppningsvis kul grejj som kommer hända imorgon är att jag troligtvis får mobilen då :P Wiha! Äntligen! Fast det kommer ju kännas lite som ett svek mot min nuvarande mobil. stackarn. Men han får flytta in i min kartong i garderoben bland mina andra gamla mobiler. Dom blir nog kompisar ;) Låter som att jag har skiiit många gamla skrotade mobiler nu. jamenar en hel låda?! Och JA jääävligt många har jag. JAg är ju typ ekonomiskt oberoende så ja... Det har ju blivit en del. Nästan så att jag får skaffa en till låda. NU när jag snart är uppe i 3 stycken. JÄVLAR. vilka mängder!

Nej nu jävlar flippar jag snart! godnatt nu ska jag sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0