Helgen

Helgen har varit händelserik, det är ju ett som är säkert ;P I fredags blev det Arena tillsammans med Sara ( som fyllde år då, grattis till henne:D ) , Emma, Alina, Alex, Ida, Carro och ziggy. Riktigt kul var det verkligen! mycket folk och vi träffade en hel del roliga prickar :)

snor lite kort från emma :)


Carro och Ida. Vad gör Ida egentligen? ;P


Linslusar är vi allihopa, allihopa, allihopa. ;)


Lördagen bjöd på mer kalas. Mötte upp Emma och Malin på maxi där vi skulle inhandla lite käk. Dock kom vi sen på att vi inte hade speciellt mycket pengar så det blev gröt till middag. haha men mannagrynsgröt är faktiskt gott ;) Lite chips med dipp blev det allt iaf :) Kvällen gick sin gilla gång och vi satt hemma och myste hos maggan med goda drinkar. sen blev det att vandra ner till mastis, där det faktiskt var riktigt kul! mycket folk och bra musik! :D







När det var dags för mastis att stänga blev det iväg på efterfest hos Erik och Elins granne. var där en liten stund men sen kom Erik på att han skulle iväg och Bada. Han har slagit vad med kusinen Rikard att dom ska bada en gång i veckan ända fram till nästa nyår, filma det och skicka till varandra som bevis. Den som ballar ur får betala den andra 100 kr. För varje dopp man bangar alltså. Så alltså.. Erik skulle bada. Sen kom ju också Anton på att han skulle göra det samma. Och sen en till stjärna vid namn Björn. Jaha. Jag skulle tydligen vara kameraman så jag skulle med jag med. En taxi kom och hämtade oss och vi åkte ut till Värnanäs. Där det blåste orkanvindar, var kolmörkt och SKIT kallt! Björn och Anton ballade ur hör och häpna. Dom har väl kanske iaf något mellan öronen. Dock inte Erik han skulle i han. Man får ju inte förlora mot kusinen. Jamenar det är ju bättre att vetala ca 500 för taxiresan än 100 spänn till Rickard. hmm.






Ombyte sker..


Björn verkade faktiskt inte så jätte taggad.. konstigt..





det var ganska kallt tror jag..


Stoltheten före allt.



Björn bangar.

Sen hem igen, till erik och elin nu och laga frukost. och flänga.

Mustachen gick laget runt



kanske något man ska skaffa?



Jag tror han är fransman innerst inne...



Flest Polly under läppen vinner. Anna blir den slutgiltiga segraren med 11 st allt som allt. tack tack


Björn kom tätt efter med 9 st.

Sen fortsatte kvällen med charader och flajjs. Somnade runt halv sju tror jag. Dagen idag har ju inte vart min bästa kan jag ju meddela. Men jag har ändå tagit tag i mig själv. Köpte gymkort förut och va på mitt första spinningpass igen på as länge. var riktigt skönt att sätta igång. så nu jävlar. Sitter för tillfället här på Knaus vid chefens dator ;P Borde egentligen städa men min kropp vill inte. Ska väl sätta igång nudå kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0