Wednesday

Ja här sitter jag i skolans bibliotek. Jag trodde att jag skulle sitta i en lektionssal just nu och ha Pedagogiskt Ledarskap. Det var anldningen till att jag befinner mig på det här jäkla placet. Men sen när vi kom hit visade det sig att lektionen var inställt. Jag har alltså kommit hit i onödan. Börjar inte förräns 1! GAH. jag kunde ha sovit typ 2 timmar till. Jäkla bajs. Nu sitter jag istället och försöker göra något vettigt av den här tiden. HAr en redovisning imorn på S&F som jag inte ens har börjat med. men jag hittar ingen fakta, så det går inge vidare. Aja det löser sig.

Igår hände det en del. Först träffade jag ju älsklingen en sväng efter skolan, Sen bar det av på mitt andra spinningpass på länge. känns sjukt skönt att komma igång igen. Man blir så mycket piggare. Efter det åkte jag och Elin och hälsade på Johan och Karin å Bella i Kd. fast den sistnämnda var inte på bästa humöret den här gången. Konstigt att en sån där litten kan låta så mycket. ;)

Men nepp nu ska jag sätta igång med detta! tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0